mask

Most Witnica


Witnica – budowa mostu kolejowego

Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu kolejowego położonego na linii nr 203 Tczew – Kostrzyn – długość mostu: 11,9m, szerokość mostu: 12,1m

2017

  • prowadzenie budowy, przygotowanie planu BIOZ,
  • rozebranie istniejącej nawierzchni torowej i konstrukcji mostu,
  • rozbiórki części fundamentów pod wodą,
  • wykonanie komór z traconych grodzic stalowych (pogrążenie grodzic długość w planie 83,4mb; całkowita powierzchnia 745m2),
  • roboty geodezyjne,
  • wykonanie podwodnego korka betonowego,
  • wykonanie konstrukcji żelbetowych przyczółków,
  • montaż łożysk stalowych,
  • budowa ustroju nośnego wraz z montażem torów,
  • wykonanie żelbetowej i stalowej kapy chodnikowej,
  • odbudowa nawierzchni torowej,
  • próbne obciążenie statyczne konstrukcji,
  • montaż elementów wyposażenia,
  • wykonanie przepustu odwadniającego kanał,
  • przeniesienie kabli sterowania ruchem,
  • umocnienie dna i brzegów rzeki.

Most Witnica
Budowa mostu Witnica
Most Witnica prace budowlane
Most Witnica torowiska
Witnica – budowa mostu kolejowego
roboty geodezyjne

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.